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Les veilles > Economie et statistiques > Statistiques et études des professionnels > Rapport Sojern sur les destinations : Focus sur le Royaume-Uni et la France / Sojern's Destination Report - A Focus on the United Kingdom and France

Rapport Sojern sur les destinations : Focus sur le Royaume-Uni et la France / Sojern's Destination Report - A Focus on the United Kingdom and France

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Sojern, juillet 2017

Publié le 12 juillet 2017

Thématique: Destination touristique, Comportement, Pratiques et produits, Marketing-Stratégies, Tourisme international



Thanks to world-class food, culture, and adventure, the United Kingdom and France are global travel and tourism leaders. Britain’s tourism industry, for example, is forecasted to be worth over £257 billion by 2025. Travel marketers, conversely, want to attract French and British travellers and their spending power.

Sojern’s latest Destination Report: A Focus on the United Kingdom and France, delves into inbound and outbound trends to help travel marketers plan more effective campaigns. Here’s a sample of what we uncovered:
  • Travellers to the UK and France, whether they come from inside or outside of Europe, plan their trips early ;
  • Sri Lanka appeals to British and French travellers while the US, Cuba, and Iceland decline ;
  • France and the UK rising as inbound destinations.

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Télécharger l'étude (après isncription gratuite)


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